loading...
گنج حضورباغ فدک(غم ب خانه برگشت...)
AM بازدید : 36 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

امروز ما

هرکه خوبی کرد زجرش میدهند                                       هر که زشتی کرد اجرش میدهند

باستان کاران تباهی کرده اند                                          عشق راهمباستانی کرده اند

هر چه انسانها طلایی تر شدند                                      عشق ها هم مومیایی تر شدند

اندک اندک عشق بازان کم شدند                                  نسلی از نسل کم ادم شدند

 

 

دعا


میگن سه موقع دعا بر آورده میشه:
یکی وقت غـــــروب ( همون که غم انگیزه)
یکیم زیر بارون (همون که اشک چشمارو نمیشه دید)
یکیم وقتی دلی میشکنه ( همون که فراموشت نمیشه)
من وقت غـــروب زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم.
خدایا دله کسی نشکنه 


 

عشق


روزی مردی، عقربی را دید که درون آب دست و پا میزند،
او تصمیم گرفت عقرب را نجات دهد، اما عقرب انگشت اورا نیش زد.
مرد باز هم سعی کرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد،
اما عقرب بار دیگر او را نیش زد. رهگذری او را دید و پرسید:
برای چه عقربی را که نیش میزند نجات میدهی؟
مرد پاسخ داد: این طبیعت عقرب است که نیش بزند ولی طبیعت من این است که عشق بورزم.
تقدیم به کسانی که نیش عقربها از دوستان خود خوردند و حرف نزدند
و دوباره عشق ورزیدن...


 


هیچ وقت


هیچ وقت نگو رسیدم ته خط....
"اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط"....
یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت:نقطه سر خط.....

 

 

انسان


انسان های بزرگ دو دل دارند؛
دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که می خندد و آشکار است.

 


این نظر یکی از بینندگان هست خوشم اومد گذاشتم

روسری اذیتت می کنه ؟ دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی کـفـتر رو کله ات ریــــــ...... می فهمی
حجاب مصونیت است نه محدودیت.

پس حرف بزرگ ترتو گوش بده دختر خوبی باش

 

ای کاش

ای کاش کسی ازعاشقی بو ببرد

دل را به شکار چشم آهو ببرد

خسته شدم از خودم خریداری کو ؟

تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد

 

 

معذرت

مشکن تو دلی را به جسارت

تا قلب و دلت را مدهی بهر خسارت

چون قلب شکست عمر گرانت مکن اواز

با معذرتی خرد مکن کوه غرورت

شاعر عشقم همسرم زندگیم عمادم

 


 

غم

در این دنیا دل بی غم نباشد اگر باشد بنی ادم نباشد

 



 

همین

در شبی که عشق را میان عشاق تقسیم میکردن جای من ان جا بود انجایی گه تو نمیدیدی ان جا  که تو حس نمیکردی انجایی که تو دنبال عشق بودی و اگر خوب نگاه میردی عشقی نهفته درون قلبت بود

 



 

دوست دخترا رو شعر کردن

در شب معجزه الهام و ارزو مرثیه عشق نسترن راسودای دلدادگی مریم ملنند گلی گلوار به دشت لاله و مهتاب هستی پیوند داده میشود









اینارو ببنید فکر میکنید اینا حمشون  دوست دختر یه نفره اون یه نفرو باید چی کار کرد؟


برچسب‌ها: دوست, دختر, دوست عزیز
 

سلام عشق

سلام پیام های جالبی دریافت کردم قشگ دلنشین ولی من دل تنگم دوست دارم هر روز بیام بهتون سر بزنم ولی نمیشه دوستون دارم همه منو مکذیب میکنن من عادت دارم هیچ کس حال عاشق واقعی رو نمیدونه اشکال نداره دوستون دار زیاد                 
برچسب‌ها: عشق عاشقانه عاشقانه ها درد دل سلام برعشق همه چیز

 


به حال عشق گریستم

خنده داره

وقتی میگن عشق بدونه دوونگیه!!!!!!!


عشق بدون دیوونگی عشق نیست ..........

دوستت داشتنه زیاده

همین و بس

خواهش میکنم ابروی عشقو نبرید 

 


 


عشق امروز.....................

عشق امروز اینقدر بد بخت شده که ابروش دسته یه مشت بچه ی دبیرستانی افتاده که بازی کنن باهاش بدش ......................

ای وای وای

جای تاسف داره واقعا نمیدونم نمیدونم

 

[ هفتم شهریور 1390 ] [ 1:17 قبل از ظهر ] َAM[ 4 نظر ]

 


عالم عشق

عاشق شو که عشق عالمی دارد

 


 


خطری برای عشق

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com نگذارید به عشقت بی احترامی بشه اگر این شد همه دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 


 


من یافتم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comسلام من بعد از مدت ها برگشتم بگم که عشق پاک پیدا کردم عشقی پر از صداقت پر از همه چی عشقی مقدس تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com



من االان یک عاشقم یک عاشق یک عاشق

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

عشق همه زندگیه منه همین

دل جی عشقه

امید دارم این عشقه زمینی تبدیل به عشقه به خدا بشه فقط همین

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com 

 

 

 

 










[ پنجم شهریور 1390 ] [ 9:11 بعد از ظهر ] [ AM] [ 2 نظر ]

 


اس ام اس همه رقمه شعر جالب همه رقمه زیبا ترین ها

بنویس اسم مرا در کف دستت که به هنگام قنوتت مرا یاد کنی

سلامت بگویم که در خاطری گری از چشم دوری به دل حاضری

دلم را هیچ کس باو نداشت   هیچ کس کاری به کار من نداشت   بنویسید بعد مرگم روی سنگ   با خطوطی نرمو زیبا و قشنگ    او که خوابیده است در این گور       بودنش را هیچ کس باور نکرد

تولد دوبار مو مدیون عشقت میدونم

احساسی که دارم مدیون چشمت میدونم

 بت نجابتی برام سیادتی خود سعادتی

شعر عاشقانه


 


عشق


  • MyHotComments.com

 

Love me in the Spring

when all is green and new

Love me in the Summer

when the sky is blue

Love me in the Autumn

when the leaves are turning brown

 Love me in the Winter

 when the snow is falling down

 Love me when I'm happy

 and even when I'm sad

 Love me when I'm pretty

 or if my face is plain

 Love me when I'm feeling good

 or when I'm feeling pain

 


جوک اس ام اس 18+ عاشقانه توپ و خفن

 توي دنيا عاشقا چه بي كسن .. عاشقا عاقبتش خار و خسن .. اينارو گفتم برات تا بدوني .. عاشقي خيلي خطرناكه حسن !!!

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه، عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه، بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!

 

 

تو بهترين، زيباترين، مهربون ترين، خوش تيپ ترين، دوست داشتني ترين، ماه ترين ، جيگرترين دوستي که داري  : منم !

 

شب به یاد تو از خواب بیدار می شم، به در و دیوار می خورم، و با هزار دردسر به تو می رسم ...

ای دستشویی ...

 

 

مهم نیست كه با چه لباسي مياي، مهم نيست كه با چه ماشيني مياي، مهم نيست كي مياي ...

فقط بيا اين آشغالارو از جلوي در بردار، بو ميده !

 

 

عسلم، گلم، نازم، عمرم، جونم، قشنگم، نفسم، عشقم، قربونت بشم، دورت بگردم...

اينا رو تمرين مي کني منو ديدي بهم بگي !

 

 

دستتو مشت کن ...

مشته؟

مشته مشته ؟

حالا محکم بزن تو چشمت تا کور بشی دوریمو نبینی !

 

هميشه سعي كن تو زندگيت اميدوار باشي، هيچ وقت غم و حسرتِ چيزي رو كه نداري مثل عقل، انسانيت، درك، شعور، فهم و چيزايي از اين قبيل رو نخوري!

 

يه روز دوتا خلافکار با هم ازدواج مي کنن بچشون مي شه پليس.می دونــــــــی چـــــــــــرا؟ چون منفی در منفی مثبت

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما


وقتی دستامون تو دسته همه دیگه دلیلی نداره غم داشته باشیم نه؟ وقتی عاشق همیم دیگه دلیلی واسه جداییمون نیست... دلـــم مــی خــواهــد نــامـــت را صـــدا کــنـــم ... یـــک طــور دیـــگــر جـــوری کـــه هــیــچ کــس صــدایــت نـکــرده بــاشـــد یــک طـــور کـــه هــیــچ کــس را صــدا نـکــرده بـاشم دلـــم مــی خــواهـــد نــامـــت را صـــدا کــنــم ... یــک طــور کــه دلـت قرص شود که من هستم یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی ... سلام دوستان ما دوتایی این وبواداره میکنیم به آرشیووووووومطالبم نیگا بکنین.. ضررررررنمیکنین.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سلام عزیزان چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,849
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    www.google.com Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی

    Untitled Document

    ●• کدهاے میس بارونـﮯ •●